donderdag 1 december 2016

INHOUD WEBSITE

                                      INHOUD WEBSITE

Voor het geval, dat iemand gewild of ongewild op mijn website terecht komt en dan naar een speciaal onderwerp zoekt, zet ik de inhoud hieronder in volgorde van tijd plaatsing:

De laatste blog komt echter altijd bovenaan of je nu op www.pietschreuder.blogspot.com 
klikt of op www.pietschreuder.blogger.com.Want ik publiceer onregelmatig, dus niet dagelijks of wekelijks.
Bij gebruik van 'blogspot' zie je alleen de laatste vier bloggen geheel en kan je onderaan op 'vorige' klikken. Enzovoort. Bij 'blogger' zie je een hele pagina vol de namen van de blogs  met de eerste regels van die blog en voorts daaronder 'lees verder'. Dat lijkt mij voor de lezer eenvoudiger om de blog van zijn gading te vinden.

HOE LAAT IS HET?
Ach ach
Misbruik van kinderen
Seraja’s hulp
Vissen
Evacueren
Filmen in S.Coeur
Tussen conservatief en liberaal
Terugblik 1
Scheppen en ontdekken
Stofje
Beek 1, Vers water voor Presikhaaf
Gelukkig
Beek 2 Sacre Coeur inwijding
Vanger in graan
Adventbeweging Arnhem (poging tot geschiedenis)
Advent begin Arnhem
Gezondheidsleer Advent
Negentig!
Duurzaam
Wie schiep de aarde?
Is Kerstmis enKerstviering een regel?
Preek van de week
Vrolijk alleenzaam
Het elfde gebod
Boekuitreiking (plus film)
Levensdrang (meer leven)
Regina
Wereldcrises
Oorlogszucht in de Bijbel
Woord voor Woord
Geert en Daniëls profetieën
De laatste maanden van 2013 (inclusief Levenseinde Alfred en Joke, Nelson Mandela, Drs Sietse Bosgra, Adrie (Duivenstein) 
Boswachter met pensioen
Instinct
Flits
Offer
Miepsie Garfield
Jopie Schreuder
Narda
Niemand alleen
Charisma
Ontwikkelingen in Gods dienst en Politiek
Evenwicht
Omscholing
Toevallig of doelgericht
Job en de duivel
Vergaderen
Jan Barten is dood
Adventbeweging start Arnhem (en Voortgang, Predikanten die in Arnhem woonden)
Grivas (Griekse generaal aangesproken)
Adventisten toogdag 2013
Milieu in de buurt
Arnhemse meisje (lokale onderscheiding)
Oerknal
Guus
In het zand
Tim
Taal
Grondwet en achterstelling
Oorlogszucht
Geloven doen we allemaal
Dienst in Advent
Platform Presikhaaf afscheid
Madrigaal
Dagboekfragmenten
Kerk en relaties
Boekuitreiking (dubbel?)
Uitreiking boek Presikhaaf
Wetenschap of geloof
Esperanto (en meer)
Gods natuur
Het beloofde land
Lachen met honger
Hoe lees ik
Historie of traditie
Hidde oerkracht
De oplossing
Cheers
Het leven de moeite waard
Vrijheid met alle geweld
Wij hebben de tijd
De laatste maanden van 2013 (inclusief Levenseinde Alfred en Joke, Nelson Mandela, Drs Sietse Bosgra, Adrie (Duivenstein) Boswachter met pensioen
Instinct
Flits
Offer
Miepsie Garfield
Jopie Schreuder
Narda
Niemand alleen
Charisma
Ontwikkelingen in Godsdienst en Politiek
Evenwicht
Omscholing
Toevallig of doelgericht
Job en de duivel
Vergaderen
Jan Barten is dood
Adventbeweging start Arnhem (en Voortgang, Predikanten die in        Arnhem woonden)
Grivas (Griekse generaal aangesproken over ter dood veroordeelde       dienstweigeraar)
Adventisten toogdag 2013
Milieu in de buurt
Arnhemse meisje (lokale onderscheiding)
Oerknal
Guus
In het zand
Tim
Taal
Grondwet en achterstelling
Oorlogszucht
Geloven doen we allemaal
Dienst in Advent
Platform Presikhaaf afscheid
Madrigaal
Dagboekfragmenten
Kerk en relaties
Boekuitreiking (dubbel?)
Uitreiking boek Presikhaaf (met film)
   (ook direct door googlen 'PietSchreuder')
Wetenschap of geloof
Esperanto (en meer)
Gods natuur
Het beloofde land
Lachen met honger
Hoe lees ik
Historie of traditie
Hidde oerkracht
De oplossing
Cheers
Het leven de moeite waard
Vrijheid met alle geweld
Wij hebben de tijd
Woord voor Woord (dubbel??
Oostlander (Arie)
Kleine politiek
Harry
Gezondheidszorg
89 jaar
Gods Naam
Woorden, cijfer getallen, aantallen
Kiezen
ReinReinderReinst
Evacueren
KNV EHBO 60 jaar lid
Miepsie 1, 2 en 3 (belevenissen met mijn kat)
Hectische dagen
Terugblikken 1 tot meer (poging tot maken van autobiografie)
Warme dagen (na water vuur)
Zie verder
Honderdste blog!
Bezoek uit oorlogstijd
Weten en Geloven
Advent progressief?
Piet Tjalsma
Carantaine

Dit rijtje moet ik nog aanvullen met da reeds verschenen blogs Voorts schrijf ik voortdurend artikelen op ''Word', waarna ik later beslis over al of niet plaatsing op mijn website. Dat heeft voordelen en nadelen. De laatste vergt bij corrigeren dubbel werk, wat ik zowel op 'WORD'  met doen als op de 'WEBSITE'. 
Dat doe ik omdat ik soms iemand het oorspronkelijke artikel per e-mail met 'bijlage'  wil zenden. 
Wat e-mail betreft: in alle gevallen kun je, wat ik ook gevaagd en ongevraagd zend, gewoon met één klik verwijderen. Gemakkelijk voor mensen die houden van het spel "Mens erger je niet". Ik hoop dat het voor mijn website gunstig uitpakt. Ik schrijf wel onder het motto "gedachten van je afschrijven", maar hoop een beetje op gelezen worden om deelgenoot van mijn gedachten en gevoelens te hebben gemaakt. Misschien komen zij zichzelf daarin tegen..... In het park, waar ik 's morgens en 's middags éen kwartiertje wandel en even naast de hondenuitlaters (lees vooral vrouwelijk) op een bank een praatje maak, passeert gemiddeld één keer per week een wandelaar of fietser, die zegt dat hij mijn boeken en blogs leest. Dat geeft enige voldoening.
Zegen en groet van Piet